5 letních outfitů

Za léto se mi nastřádalo několik nafocených outfitů, které jsem se rozhodla dát do jednoho článku. Kdysi jsem trávila focením outfitů a psaním článků k nim spoustu času, vydávala jsem je pokaždé zvlášť, ale řekla jsem si, že tenhle koncept hromadného sdílení by mohl být zajímavější a celkově snad i zábavnější, a to jak pro vás, tak pro mě. Popravdě jsem občas tápala nad tím, co vám k outfitu mám napsat a ne vždy jsem měla nápad na sáhodlouhé vyprávění o tom, co jsem si oblékla a proč. Ne vždy je za tím nějaké hlubší sdělení, ale přesto si říkám, že je škoda vám outfity nesdílet jako inspiraci, jen s pár nebo třeba i více řádky. Tak jdeme na to!


Tohle je outfit, který jsme vyfotili hned někdy na začátku jara. Krémovou barvu, která je v něm tou hlavní, mám strašně ráda, stejně jako béžovou, bílou, hnědou nebo černou. Ne, že bych jiné barvy neměla v oblibě, ale zjistila jsem, že tyhle jednoduché mi prostě sedí a navíc jsou nadčasové a dobře se kombinují i mezi sebou navzájem. Kabelka i botky jsou od Salvatore Ferragamo a ulovila jsem je na Vinted. Je až neskutečné, jaké poklady se tam, ale i na jiných bazarech, někdy dají najít. Vím, že kvalita zpracování je u obou věcí úžasná, baví mě na nich, že za sebou mají kus historie, a věřím, že když si je vezmu za deset let, budou vypadat pořád skvěle, a to třeba i proto, že jsou z kůže a dají se neustále snadno renovovat.

blouse, trousers: Mango; shoes, bag, ring: Salvatore Ferragamo; sunglasses: Ray-Ban

Další outfit je focený v německých Drážďanech, kam s Markem docela často výletujeme. Roláčky jsou na podzim i v zimě mou slabostí, proto jsem byla ráda, když jsem v Reserved objevila tento v takové více letní verzi. V Reserved jsem za poslední dobu nakoupila pár krásných věcí. Najednou si tam dokážu najít věci, co se mi líbí, víc než kdy dřív. Třeba tuhle zajímavou sponku! V Drážďanech jdeme pokaždé šmejdit do outletu Tk Maxx, kde se často dají najít dobré úlovky - já osobně tam mám nejradši sektor s domácími potřebami, snad ještě raději než nové hadříky a doplňky si odtud odvážím nové ručníky, hrnečky, mističky a tak podobně. Je sranda, že tuto návštěvu jsem si tam pořídila sluneční brýle Trussardi a rovnou jsem je využila do outfitu, protože mi do něj přesně zapadly.

top, barrette: Reserved; trousers: Mango; ankle boots: Zara; bag: Lia Numa; sunglasses: Trussardi

Všemožné háčkované nebo pletené letní topy jsou druh vršku, který už nenosím jen v chladných měsících, ale naopak se mi, samozřejmě v trochu jiném, odlehčeném provedení, zalíbil i na léto. Celý, opět krémový outfit, jsem doladila kabelkou od Coccinelle, kterou mi udělal radost Marek k posledním Vánocům.

top: Zara; trousers, heels: Mango; bag: Coccinelle

Letos jsem si po dlouhé době pořídila Conversky. Tohle provedení v proužku si mě dostalo a ještě k tomu jsem zjistila, že už nejsou tak hodně nepohodlné jako kdysi, co pro mě byla super zpráva, protože pohodlí dávám přednost čím dál víc. Volná lněná košile společně s lněnými šortkami je pro mě příjemný a vzdušný komplet.

shirt, shorts: Mango; sneakers: Converse; bag: Deichmann; sunglasses: Ray-Ban

S tímto outfitem jsem vyrazila na akci Nespressa během filmového festivalu v Karlových Varech. Do parného dne jsem si oblékla sukni se lnem a pletené tílko. Na nohách mám další vintage poklad, a to Dior sandálky s monogramem a nízkým podpatečkem.

top: Reserved; skirt: H&M; heels: Dior; bag: Mango

Share:

0 komentářů