Křivák Esprit

Když jsem pro vás nedávno psala článek Tip na nákup: Esprit, říkala jsem si, že ten křivák, který jsem si z internetového obchodu Esprit objednala, už moc neunosím. Nakonec jsem ho v posledních pár týdnech skoro nesvlékla a tím jsem se vlastně i přesvědčila, že taková univerzální bundička patří mezi to nejzákladnější, co bychom v šatníku rozhodně neměli postrádat. Naposledy jsem ji měla před pár dny na výletě v Praze, kdy jsem si ji oblékla společně s novou kostkovanou flanelkou GANT a černými džínami. Tak co na ni říkáte?

bunda: Esprit, košile: GANT, kalhoty: Asos, boty: Cuplé, kabelka: Lindex, hodinky: Invicta, brýle: Tod's

Share:

6 komentářů

  1. Já myslím, že je naprosto perfektní! Taky jsem v poslední době jenom v křiváku a zvlášt tento podzim a taky se chystám ještě jeden přikoupit :)))
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  2. Křivák je super. :-) Moc ti to sluší! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super ruz. Ja nemam odvahu na take vyrazne ruze, ale paci sa mi to.
    KAVIAREŇ U MAČKY

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná bunda, je to pravá kůže? Můžeš mi prosím říct, kolik stála? Díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuju. Pravá kůže to není, nejdřív jsem nad křivákem právě z tohoto důvodu váhala, ale jelikož jsem si například minulý rok koupila koženou bundičku z manga, která se rychle ošoupala, tak jsem do křiváku Esprit klidně šla i za tu cenu, že není kožený. Koupila jsem ho ve slevě cca za 1700 Kč. Tak snad jsem pomohla a nemáš zač! :-)

      Vymazat