Den v Praze

Se Sárou jsme se shodli, že bysme se rádi trošku podívali po obchodech, a tak jsme se tento víkend vydali do centra Prahy. Byli jsme rádi, že jsme to stihli dřív, než vypukne ta pravá vánoční nákupní horečka, které jsme se popravdě velice rádi vyhnuli. Mým prvním cílem byl pánský obchod Gant v Nákupní galerii Myslbek Na Příkopě. Do oka mi totiž padl svetr s buldočkem od Michaela Bastiana, který se mi zalíbil již na přehlídce Gant, které jsme se před časem zúčastnili, a já jsem věděl, že ho v této prodejně mají. Jak už to tak ale bývá, nakonec jsem si odnesl z obchodu Gant úplně neco jiného, a to dva páry zimních bot. Těšit se na ně můžete v dalších outfitech! Následně jsme si prošli ještě pár obchodů v centru města a pak zamířili do Fashion Areny, která tento víkend slavila své 7. narozeniny a pro návštěvníky si připravila zajímavý program.

Jelikož nám teplejší počasí stále přeje, do Prahy jsem vyrazil poměrně nalehko v koženém křiváku. K novému účesu jsem chtěl trochu ležérnější outfit, a tak jsem křivák doplnil o roztrhané džíny a okopané boots. Kostkovaná flanelová košile je další kousek ze spolupráce Michaela Bastiana a Gantu, který mi nedávno přibyl do šatníku a perfektně doladil celý outfit.

křivák: Asos, košile: Gant By Michael Bastian, kalhoty: Raf by Raf Simons, boty: Asos

Share:

2 komentářů

  1. Práve nad spomínaným svetrom z Gantu rozmýšľam aj ja.... Mal by som ho už ísť niekedy pozrieť a vyskúšať...

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Patriku, svetr je na pohled krásný, ale je z neupravené (hrubší) vlny a na těle je takřka nenositelný, jelikož kouše. Doporučuji před nákupem pořádně ozkoušet!

    OdpovědětVymazat