Biotherm Beauty Talk 2014

V článku 3 kroky k hezčí pleti jsem vás, naše milé čtenářky, vyzvala k tomu, abyste se přihlásily do soutěže o vstup na Biotherm Beauty Talk. Toto příjemné dámské odpoledne jsem navštívila již minulý rok a moc jsem si ho užila. Letos se opakovalo znovu a já jsem nesmírně ráda, že jsem se ho mohla opět zúčastnit.


Událost, která se konala v hotelu The Mark se nesla ve stejném duchu jako ta předešlá. Nabitý program nám opět nabídl několik stanovišť, kde jsme se postupně všichni vystřídaly. Nejen, že jsme se dozvěděly o zajímavostech značky Biotherm, o novinkách nebo jiných vychytávkách při péči o pleť či tělo, ale také jsme měly možnost vyrobit si z korálků náramek na ruku nebo třeba ozdobu na vánoční stromeček. Mimo to jsme se mohly nechat svěřit do rukou odbornic, které nás perfektně odlíčily, udělaly masáž a naši pleť kompletně připravily na líčení šikovnými vizážisty. Pro všechny dámy a slečny byla připravena tombola s dárečky Biotherm nebo předplatným časopisu Harper's Bazaar, která závěrem odpoledne udělala radost hned několika vítězkám!

Share:

0 komentářů