Hydratace pleti, rtů a skvělý samoopalovací produkt na obličej

Osobně miluju tipy na pleťovou kosmetiku, a tak jsem si řekla, že do tohohle "rybníčku" zase po nějakém času přispěju i já a napíšu vám o pár produktech, které se mi osvědčily a ráda je používám.

Prvním absolutním favoritem, bez kterého se už tak rok neobejdu, je Vichy Minéral 89 Hyaluron-Booster. Gel s obsahem přírodní kyseliny hyaluronové používám místo klasického hydratujícího krému, oblíbila jsem si ho za to, že ho na pleti po chvíli vůbec necítím, nemám na pleti žádný mastný film, nedělá mi neplechu v kombinaci s make-upem a přitom nemám suchou pleť, ale naopak mám pocit vyživení. Používám ho jak na noc, tak i na den, a když chci výjimečně změnu a extra vyživení, po boosteru si nanesu ještě krém (používám od značky Excipial), nicméně to dělám opravdu sporadicky. Vygooglila jsem, že tenhle produkt od Vichy obsahuje jen 11 ingrediencí, hlavní z nich je zmíněná kyselina hyaluronová a termální voda Vichy, gel neobsahuje alkohol, silikony a je neparfemovaný, což je fajn, protože nikoho nemůže odradit kvůli vůni. Vichy booster mám nyní, tuším, třetí balení - a konečně jsem si objednala větší velikost, protože ubývá dost rychle.

Další produkty, o které se s vámi chci podělit, jsou balzámy na rty. Nezdá se to, ale najít ten správný balzám nemusí být úplně hračka. Osobně mám ráda balzám Onest, při psaní článku jsem nicméně zjistila, že už není v prodeji, ale třeba se někdy dostane zpět do nabídky. Je hodně hutný, takže ho používám na noc. A jaký balzám používám na den? Teprve nedávno jsem objevila Elizabeth Arden Eight Hour Cream Lip Protectant Stick, který vidíte na fotce, a je moc příjemný, asi ten nejpříjemnější, co jsem kdy měla. Mám ho v bezbarvé verzi (jinak ho prodávají i v barvách) a musím říct, že funguje skvěle i jako základ pod rtěnku. K tématu suché rty bych chtěla říct ještě pár slov. Balzám jsem se bála používat pravidelně, protože jsem slýchala názory, že pak moje rty ztratí přirozenou schopnost se samy hydratovat. Na druhou stranu jsem si ale říkala, že krém taky používám denně, někdy i dvakrát, a pleť vypadá určitě líp než v době, kdy jsem péči o pleť moc nedala, navíc jsem v poslední době, teď v zimě, měla opravdu sušší rty, a tak jsem si řekla, že si je budu pravidelně mazat a zlepšilo se to. Důležitá věc je taky si rty často neolizovat a nekousat do nich, takže pozor na to.

A poslední věc bude zajímat ty, které používají (nebo by chtěly používat) samoopalovací produkty. Přiznám se, že já jsem k těmhle přípravkům měla vždycky docela odpor, říkala jsem si, že opálení po nich nevypadá přirozeně, kolikrát jsem na někom viděla nevzhledné skvrny po "samoopalováku" a ještě ke všemu mi vadila ta vůně po namazání se. V zimě občas zajdu na solárium, ale vadilo mi, že mám bledý obličej - jednak do solárka chodím často s make-upem, celkově se mi obličej neopaluje tolik jako zbytek těla, a když se ještě ke všemu často líčím/odličuji, opálení jde hned dolů. Měla jsem tak vždy rozdíl v opálení těla a obličeje, a tak jsem začala pokukovat po nějakém samoopalovacím produktu výhradně na obličej. Přečetla jsem si pár recenzí na Notinu a nakonec si vybrala Collistar Self Tanners. Byla to ta nejlepší volba! Sice nemůžu s ničím porovnávat, ale myslím, že mám štěstí, že jsem se hned napoprvé strefila přesně do toho, co jsem od produktu očekávala. Ta superlativa jsou, že nedělá žádné fleky, pleť vypadá přirozeně opálená (žádná oranžáda), příjemně se nanáší, i díky kapátku se dá dobře korigovat množství a oproti ostatním produktům nemá nepříjemnou vůni, při aplikování na obličej mi voní. Už ho mám pár měsíců a přijde mi, že na to, že ho používám dost často, ani tolik neubývá. Všimla jsem si také toho, že po něm nemám suchou pleť, naopak by měl dokonce vyživovat, což je mimo jiné fajn přidaná hodnota. Až mi dojde, objednávám stoprocentně další balení.

Tak snad vás moje tipy alespoň něčím obohatily. Budu se těšit zase na příště!



Share:

1 komentářů

  1. Veľmi ma zaujal ten gél od Vichy. Názor na samo-opaľovací krém mám taký ako si mala ty, hoc ja by som ani do solarka nešla (hih) možno raz vyskúšať.
    Budem rada ak sa zastavíš aj u mňa na blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat