Jak správně vybrat letní oblek?

Říkáte si, jak vydržet v obleku, když jsou venku teploty překračující 30 °C? Věřte mi, že nosit oblek i v létě není žádný problém, stačí jen dobře vybrat a zvládnete v něm prožít i ty nejparnější dny bez újmy. Základ všeho je vybrat si oblek, který je nepodšitý, maximálně polopodšitý. Rozdíl v nich je ten, že nepodšitý nemá žádnou podšívku a působí lehce ležérním dojmem, zato polopodšitý má částečnou podšívku přes záda a díky ní lépe drží svůj tvar, přesto je stále prodyšný. Další důležitou věcí je materiál, ze kterého je oblek ušitý, na léto se nejvíc hodí len a bavlna, super je také vlna v kombinaci s hedvábím o nízké gramáži.

Já si pro letošní léto pořídil hned několik nových obleků, všechny jsou z Manga. Mango jako jeden z mála fast fashion výrobců používá přírodní materiály i velmi kvalitní italské látky, takže pro mě je to, co se týká poměru cena/výkon, asi ten nejlepší módní řetězec.

To jde znát i na mém dnešním outfitu, ve kterém jsem vyrazil do německých Drážďan. Skládá se především z kousků, které jsem si koupil v Mangu (nejraději nakupuji z pohodlí domova, takže online na e-shopu). Na sobě mám polopodšitý lněný oblek a lněnou košili, takže o příjemné pohodlí bylo postaráno, k tomu jsem si vzal kožené loafers a vše jsem doladil luxusnějšími doplňky, například brýlemi od Persol nebo kapesníčkem Corneliani.

PS: Co říkáte na barvu mého obleku? Musím říct, že letos mě neskutečně baví snad všechny přírodní zemité barvy.







MANGO suit, shirt, loafers
PERSOL sunglasses
CORNELIANI pocket square
ELEVENTY chain

Share:

0 komentářů