Paoloni duffle coat

Na zimní bundy si úplně nepotrpím, a ač mám několik kabátů, hledal jsem pro doplnění mého zimního šatníku i něco méně formálního. Náhodou jsem při prohlížení všech možných online obchodů objevil italskou značku Paoloni, která mi svým výběrem ihned padla do oka. Nejdříve jsem uvažoval nad manšestrovým kabátem, který bych mohl nosit např. i k džínům, ale v mrazech by asi zrovna dvakrát nezahřál. Snad všechny kabáty od téhle značky mi padly do oka, ale problém s Italy je v tom, že jejich zimní kabáty často bývají nepodšité (u nás takové kabáty můžeme nosit možná tak při teplejším podzimu), a v tomto případě by tomu nebylo jinak.

Pátrání jsem nevzdal, a nakonec jsem od Paoloni našel jeden duffle coat s překrásnou vzorovanou látkou, který je dokonce podšitý a navíc má i výplň z dutých vláken. Nejdřív jsem nevěděl, jestli by mi takový střih kabátu slušel, popravdě se mi tyhle námořnické kabáty nikdy nelíbily. K vidění jsou totiž převážně v pískové nebo modré barvě se zapínáním s dřevěnými olivami a v tomhle klasickém provedení mi prostě vždy přišly takové "nešmrncovní". Tenhle na mě ale působil od první chvilky úplně jinak a myslím, že investice do něj se vyplatila.

Dalším novým kouskem, který se objevil v mém dnešním outfitu, jsou "horolezecké" boty Andrea Ventrura Firenze, konkrétně jsou z kolekce Le Cortina. Jedny boty od nich už ve svém botníku mám, a tak vím, že i když jsou cenově trochu dražší (ceny za jeden pár se pohybují okolo 300-400 €), dostanete za ně opravdovou kvalitu a neotřelý, jedinečný design. S touto malou florentskou značkou jsem se setkal i na Pitti Uomo, kde předváděli svou kolekci, bohužel u nás v Čechách ani poblíž jsem na ni nikde nenarazil.

Poslední věcí, o které bych se rád zmínil, je i nový hnědý vlněný svetr se stojáčkem, který v těchto dnech příjemně zahřeje. Jen pro zajímavost, všechny tři věci jsem si pořídil na online obchodu YOOX, kde se Sárou asi nejraději nakupujeme. Vždy se tam totiž dá najít oblečení, doplňky a také boty od světových návrhářů, ale i méně známých designerských značek klidně i za zlomek původní ceny.


PAOLONI coat
YOON turtleneck
MANGO trousers
ANDREA VENTURA FIRENZE hiking boots
RAY-BAN sunglasses
H&M beanie
MANCINO bracelet

Share:

0 komentářů