Outfit z vánočních Drážďan

Tyhle fotky vznikly v krásných vánočních Drážďanech, kam jsme s Markem vyrazili v prosinci ještě před Vánocemi. Má to tam opravdu nádhernou atmosféru a líbí se mi tam snad víc než na vánočních trzích v Praze. Mimo jiné pro mě mají větší kouzlo samotné trhy, mají tam dobroty, které v Praze nenajdete. Třeba pečené žampiony, na těch jsem si letos znovu pochutnala. Vánoce, svátky i Silvestr jsme letos s Markem jinak strávili v úplném poklidu. Tentokrát jsem se zařekla, že nebudu balit dárky na poslední chvíli a dohánět některé věci až na Štědrý den, a kupodivu mi to vcelku vyšlo. Dokonce jsem poprvé upekla dvě vánočky a povedly se! Co jsme dělali o svátcích nebo jak jsme slavili, jsme nikde ani tolik nesdíleli, je to i o tom, že by si člověk podle mě měl vychutnat danou chvíli s rodinou, s tím, s kým zrovna je, a nefotit nebo natáčet za každou cenu všechno, co se zrovna stane, nebo v přímém přenosu šmírovat to, jak si zrovna vánoční svátky užívají ostatní a být tak neustále ponořený ve virtuálním světě. To si uvědomuji čím dál víc, protože těch chvil, kdy si člověk může oddechnout a užít si čas s ostatními, dnes není příliš. Co se týká Silvestra, večer jsme byli na rodinné návštěvě, ale samotnou půlnoc jsme strávili doma. Nijak výjimečně Silvestra neslavíme a většinou si užíváme domácí pohody, jednou bych ho ale ráda oslavila třeba někde na horách, to by mohla být paráda.

A teď už k mému outfitu z prosince. Mám v něm na sobě kožíšek z Manga, který mám letos už druhou sezónu a myslím, že budu mít ještě mnoho sezón, protože přestože je umělý, krásně zahřeje a řekla bych, že je i dost nadčasový. Tentokrát jsem ho ještě ozvláštnila tím, že jsem přes něj dala kožený pásek. Za zmínku jistě stojí ještě novinka, která přibyla do mého botníku, a to tenisky na suchý zip ze spolupráce Adidas x Raf Simons. Suchý zip jsem na botách neměla snad od svého dětství, ale to zouvání a obouvání je úžasně pohodlné, a připadá mi to zajímavé i esteticky. Co na tenisky říkáte? Také vám tohle zapínání připomíná vaše dětství?

I když už je dávno po Novém roce, je to teprve první článek, který v tomto roce zveřejňujeme, a tak vám prostřednictví něj přejeme do roku 2019 všechno nejlepší, ať vám všechno vyjde podle vašich představ a hlavně bez zbytečného stresu. Novoroční předsevzetí si nikdy nedávám, protože když je potřeba udělat nějaký krok nebo změnu, snažím se na nic nečekat a udělat to hned, jak je to možné. Takže za mě, dávejte si cíle neustále, klidně i menší, o kterých ale víte, že je můžete splnit!


MANGO faux fur, turtleneck, trousers
ADIDAS X RAF SIMONS sneakers
LIA NUMA bag
MARNI leather belt

Share:

0 komentářů