Degustace v restauraci Pastař

Dnes bych vám ráda napsala o tom, kam jsem zavítala v tomhle outfitu. Fotili jsme ho s Markem v Praze už někdy v prosinci. A kam že jsme měli společně namířeno? Na degustaci do italské restaurace Pastař. Dostali jsme univerzální poukázku na zážitek do www.firmanazazitky.cz a zaujala nás tam právě tato restaurace v italském stylu. Itálie i italská kuchyně nám jsou celkově blízké, takže jsme si řekli, proč to nezkusit. Něco z italské kuchyně docela často vaříme i doma, tak mě nejdřív napadlo, jestli není škoda jít někam na degustaci jídla, které si uvaříme i sami? To jsem se ale dost spletla, protože takové dobroty, které nám tam připravili, se u nás v kuchyni zatím neobjevily. Můžu za nás oba říct, že to byla naprostá paráda, menu s pěti chody, vodou a sklenkou prosecca vyšlo pro oba 1500 Kč. My jsme si ještě přiobjednali cappuccino k dezertu a odvalili jsme se odtud jako kouličky. Nebyly to ani malé ani velké porce, přesně akorát, s rozmanitými chutěmi. Jako předkrm jsme měli roastbeef, ochutnali jsme výbornou polévku, sépiové špagety s mořskými plody, jehněčí kotletku na rizotu a jako dezert čokoládovou kouli se zmrzlinou a ovocem uvnitř. V restauraci byla moc milá obsluha a příjemná atmosféra. Doufám, že se tam na degustaci zase brzy objevíme, vám ji doporučujeme k jakékoliv příležitosti, třeba jen tak pro radost nebo jako dárek pro někoho!

Pár vět i k tomu, co mám na sobě - respektive v uších. Jak jsem psala v jednom článku z léta, většinou nosím jen drobné náušničky, které téměř vůbec nevyndávám, v letních měsících jsem si ale pořídila snad své první výrazné náušnice. Přiznám se, že jsem neodolala, když jsem je viděla téměř v každém módním řetězci, a nakonec se mi moc líbilo, jak rozzářily celý můj outfit i obličej. Jedny takové větší náušnice jsem si koupila i na tuhle sezónu. Krásný výběr měli (a stále mají) v Mangu, ale i všude možně. Na zimu jsem nechtěla příliš barevné náušnice, takže jsem zvolila takové, které jsou nápadné spíše svým geometrickým tvarem. Jak se vám líbí, když je teď vidíte v kompletním outfitu?

PS: Pár fotek z restaurace Pastař najdete v highlights pod FOOD na našem Instagramu Czechstreetglamour.


MANGO coat, trousers. earrings
ZARA sweater, ankle boots
FURLA leather bag

Share:

0 komentářů