Vitale Barberis Canonico

Když se trochu ochladí a není to venku úplně na kabát, sáhnu nejraději po teplejším vlněném obleku. Ten, co mám dnes na sobě, je z loňské konfekční řady Manemo a je ušitý z překrásné látky od Vitale Barberis Canonico se vzorem windowpane. Co se látek týká, tento italský výrobce patří mezi mé nejoblíbenější, především díky své široké nabídce, ve které najdete nespočet vzorů i materiálů. Z jejich látek se nešijí jen obleky a kabáty, ale také kravaty. Na několik takových jsem před časem narazil například u T.M.Lewin, a nedávno dokonce u českého výrobce Bubibubi ties. Na Facebooku se mi před měsícem zobrazil jejich příspěvek s fotkou nových látek právě od V.B.C., které jim dorazily a ze kterých se chystali ušít část podzimní kolekce kravat a motýlků. Ta už je aktuálně na jejich stránkách k prodeji a musím říct, že je z čeho vybírat! Mně do oka nejvíce padla růžová kostka, od které mě Sára nejdřív odrazovala, ale já se nenechal a myslím, že jsem udělal dobře! Sice je to barva, kterou u mě v šatníku nenajdete, ale říkal jsem si, že s ní snadno oživím nejeden podzimní outfit. A tady je už výsledek, co na něj říkáte?

PS: Abych nezapomněl, od Bubibubi ties mám pro vás slevový kód MAREK20, díky kterému na váš nákup získáte velmi příjemnou slevu 20%.


MANEMO suit
MANGO shirt, pocket square
JOHN MURPHY shoes
BUBIBUBITIES tie
PERSOL sunglasses
OMEGA watches

Share:

1 komentářů

  1. Jsme rádi, že se kravata líbí a s vlněným oblekem je to skvělá kombinace! ;)

    OdpovědětVymazat