Italská kvalita v podobě originálních kabelek Lia Numa

Kabelky, které mám od značky Lia Numa, už některé z vás dost zaujaly. Tuhle značku jsem před pár lety objevila na milánském veletrhu Micam, kam jsem pravidelně jezdila kvůli práci. Tenkrát mě Lia Numa tak nadchla, že jsem si od ní pár kabelek pořídila, a později jsem s ní dokonce navázala spolupráci, díky které mi před pár týdny přišly dvě kabelky z aktuální kolekce. Obecně mají všechny kabelky Lia Numa originální design, alespoň podle mého názoru, líbí se mi, že to nejsou vykradené kusy kopírující světoznámé značky bez špetky jedinečnosti. Jsou vyrobené z kvalitní kůže a už teď vím, že mi pěkných pár let vydrží, protože jsou celkově skvěle zpracované, a vlastně jsem se o tom sama přesvědčila, protože je mám už vcelku dlouho, nosím je často a jde vidět, že se správnou péčí mi poslouží jako krásný doplněk ještě slušnou dobu. Lia Numa, společně i s italskou Furlou, teď patří mezi mé nejoblíbenější značky kabelek, a pokud bych měla doporučit nějaké konkrétní značky, které se cenově pohybují někde mezi kabelkami z Manga či Zary a luxusní návrhářskou kabelkou za x desítek tisíc, jsou to právě tyto. Vyplatí se do nich nějakou tu kačku investovat, protože za ni dostanete krásný a jedinečný doplněk s odpovídající kvalitou. Co se týká značky Lia Numa, líbí se mi na ní i to, že je u nás úplně neznámá a nemá ji "každý". V dnešní době, kdy je všude všechno, je poměrně těžké se něčím odlišit, a proto jsem ráda, když můžu mít občas něco jiného, neokoukaného a být tím aspoň trochu originální. Pokud by vás zajímalo, kde si kabelku Lia Numa můžete pořídit, pak rovnou odpovím, že lze objednat na online shopu na www.lianuma.it.








MANGO leather jacket, blouse, trousers
ZARA ankle boots
LIA NUMA bag

Share:

0 komentářů