Oblek z italské látky Marzotto

Oblek se pro mě stal i v běžném životě nepostradatelnou záležitostí, velmi rád ho totiž nosím, i když k němu vyloženě není nějaká konkrétní příležitost. V nedávné době jsem se pustil do uklídu šatníku, trochu jsem ho zredukoval a zbavil se několika sak i obleků, které mi už neseděly tak, jak by měly, nebo mě už přestaly bavit. S o to klidnějším svědomím jsem se poté pustil do uvažování o tom, jaký nový oblek si místo těch vyřazených pořídit. Nejdříve jsem si řekl, že si zase nějaký po delší době nechám ušít na míru, protože konfekce většinou nenabídne nijak originální látky ani střihy. O opaku mě ale přesvědčil můj oblíbený módní řetězec Mango, na jejich stránkách jsem totiž narazil na jeden, který mi doslova vyrazil dech, a to jak svým střihem, tak i překrásnou látkou. Co se týká střihu, do oka mi ihned padly u konfekce nevídané široké klopy na saku a také sámky a stahovačky na kalhotách. Látka protkávaná různobarevnými nitkami je od italského výrobce Marzotto. Ten u nás není příliš známý, ale kupodivu mám z jejich látky již druhý oblek. Historie této společnosti sahá až do roku 1836 a v nabídce krom úplných klasik mají i opravdu zajímavé vzorované látky. Jen je škoda, že u nás z jejich látek nikdo nešije (kdysi jejich látky odebíral Blažek), nebo o tom alespoň nevím. 


MANGO suit
MANEMO shirt
ISAIA pocket square
RAY-BAN sunglasses
ASOS loafers

Share:

2 komentářů

  1. Má to být ta granátová barva?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to ona. Na různém světle má ale pokaždé jiný odstín.

      Vymazat