V manšestru

Na mangooutlet.com, kde s oblibou často nakupuji, jsem už před pár měsíci objevila manšestrové sako z loňské kolekce, které vidíte v dnešním outfitu. Uchvátila mě hlavně jeho barva, ale i střih, který připomíná spíše kratší kabátek. Vypadá hezky jen tak rozevlátý i přepásaný páskem, a právě tahle variabilita mě na něm baví! Když jsem tohle sako kupovala, přihodila jsem k němu také manšestrové kalhoty a pár bodýček s rolákovým límcem, které celkově ráda nosím - a na podzim a v zimě obzvlášť, protože mi potom "netáhne" na záda. Sako jsem si jen lehce nechala projmout od krejčího, protože bylo na mojí postavu až moc oversized. Myslím si, že manšestr je hodně zajímavou látkou a rozhodně nemusí vypadat jen usedle, jak si ho možná někteří představují, ale naopak se s ním dají vymyslet stylové a neotřelé kombinace. A navíc je super i v tom, že zahřeje o dost víc než třeba džínovina. Jak se manšestr líbí vám?


MANGO blazer, turtleneck, trousers
CROSSWALK ankle boots
LIA NUMA bag

Share:

0 komentářů