Svetr a šortky

S koncem léta podle mě přichází ten pravý čas na to, obléknout si šortky a teplý svetr. Tahle kombinace se mi už dlouho líbí, ale pravda je, že vychytat na ní to správné počasí, není úplně nejlehčí. Jeden den se mi ale poštěstilo, bylo trochu chladněji, že jsem unesla i tenhle huňatý vršek, ale zároveň ještě nebyla taková zima na to, abych umrznula v šortkách. I když, teď při těch chladných večerech se už dlouhé kalhoty a dlouhé rukávy vcelku hodí. Léto bylo letos opravdu nádherné, už dlouho si nepamatuju, že by se, co se týče počasí, tak krásně vydařilo. Pomalu půl léta jsem strávila někde na koupalištích, opalováním se a čerpáním energie... Bylo to moc fajn, ale o to horší teď přichází návrat do "reality", za prvé do školní reality a za druhé do toho počasí, které není úplně tak můj šálek čaje. Kéž by léto trvalo celý rok!


MANGO sweater
ZARA shorts
BATA slides
LIA NUMA bag
GANT belt
TONAK cap

Share:

0 komentářů