Sázka na jistotu

Co jsem si oblíbil během posledních několika let, je nosit separátní sako. Tedy sako, ke kterému nemusím mít kalhoty ze stejného materiálu nebo ve stejné barvě. Oproti klasickému obleku pak takovýto celek působí spíše neformálním dojmem, ale pravdou je, že při správné kombinaci může i tak působit velmi elegantně. Právě díky této variabilitě mám ve svém šatníku hned několik separátních sak. Přijde mi, že je využijete přesně v těch okamžicích, kdy se vám oblek zdá až příliš formální, a přesto chcete vypadat dobře. V takový moment je separátní sako tou pravou sázkou na jistotu! Jak jsem již psal, mám jich několik, dá se říct, že skoro do každého ročního období nějaké. Jsou ušitá ze všech možných látek, jsou podšitá, polopodšitá i nepodšitá, jsou rozličných barev i vzorů. Vždy, když si nějaké sako pořizuji, snažím se zaměřit i na materiál, ten je při výběru vcelku zásadní. I u takového oblečení totiž platí, že k čemu vám je "pěkný obal", když je celkově nefunkční do počasí, ve kterém ho zamýšlíte nosit. Vybírejte proto opravdu kvalitní přírodní materiály, žádné "umělotiny". Saka z přírodních materiálů sice mohou být o něco dražší, ale věřte mi, že investice do nich se vám vyplatí. Např. takový len, ten vás v parném létě krásně ochladí, a zase třeba vlněný tvíd vás v sychravém podzimu příjemně zahřeje, a dokonce snese i pár dešťových kapek.



BLAŽEK tie, pocket square, monk shoes
MANGO blazer
MANEMO shirt
H&M trousers
PERSOL sunglasses
OMEGA watches

Share:

0 komentářů