Lardini striped blazer

O italské značce Lardini jsem tu na blogu již mnohokrát v minulosti psal, patří totiž mezi mé nejoblíbenější. Baví mě jejich neotřelé designy, kvalita provedení, ale i příběh rodinného podniku, který letos slaví 40 let své existence. K příležitosti oslavení tohoto jubilea dokonce vznikla i speciální kolekce, bohužel u nás nic od této značky nekoupíte, nebo o tom alespoň nevím (kdysi ji nabízeli v Cielo Fashion v ulici U Prašné brány). Lardini během let představilo i několik zajímavých spoluprací, jen namátkou zmíním např. tu s Nickem Woostrem, kde se spojilo mistrovské krejčovské provedení s osobitým stylem tohoto módního influencera. 

A proč o této značce píši i dnes? Náhodou se mi podařilo na YOOXu narazit na sako z loňské kolekce, které v posezónních výprodejích vyšlo na zlomek původní ceny. Shodou okolností to byl i poslední kus a ještě v mojí velikosti, takže jsem nad koupí zrovna dvakrát neváhal. Celkem úsměvné bylo to, když jsem po tom, co mi sako dorazilo, zjistil, že mě přímo tahle pruhovaná látka zaujala už minulý rok. Ve svém počítači jsem totiž narazil na uloženou fotku dvouřadého saka Lardini ušitého právě z této látky.


LARDINI blazer, chain
GANT trousers
RESERVED shirt
DOUCAL'S loafers
CORNELIANI pocket square
OMEGA watches

Share:

0 komentářů