Linen check trousers

Před nedávnem jsme se se Sárou vydali na výlet do nedalekých Drážďan, v té době byly vedra ještě na denním pořádku, takže jsem si na sebe vzal ležérní sako od mé oblíbené italské značky Lardini, k němu lněnou košili, tu jsem pořídil ve slevách v Reserved, a lněné kalhoty. U kalhot bych se pozastavil, jsou v pro mě nezvyklém, extra zkráceném střihu. Musím říct, že jsem si s nimi právě kvůli tomu nejdříve nebyl úplně jistý, ale nakonec jsem rád, že jsem si je pořídil. Díky lnu a jejich zkrácené délce jsou neskutečně pohodlné a není v nich ani trošku horko. Mám je ze Zary, v prodejně se mi už z dálky zalíbily svým kostkovaným vzorem, který patří mezi mé oblíbené a v těchto běžných obchodech se vcelku špatně shání, alespoň v pánském oddělení. Dalším kouskem, který se tu na blogu doposud neobjevil, jsou boty, mám je také ze Zary, ale kupoval jsem si je, tuším, minulý rok ve výprodeji a od té doby jsem je měl tak trošku zapomenuté doma v krabici. O to vetší radost jsem z nich měl teď, když jsem si na ně najednou vzpomněl. Mimochodem, jaké máte zkušenosti s oblečením a doplňky ze Zary? Jsou podle vás kvalitní? Já na tento módní řetězec sem tam zaslechnu nějaké to negativum, ale osobně mi oblečení a konkrétně i boty ze Zary drží opravdu dlouho. Navíc se mi líbí, že Zara přichází i s přírodními materiály jako je třeba zrovna len.


LARDINI blazer, chain
RESERVED shirt
ZARA trousers, loafers
BLAŽEK pocket square
OMEGA watches

Share:

0 komentářů