Listopad - měsíc knírů

Pomalu ale jistě přibývá mužů, kteří se během listopadu zapojují do akce Movember. O co že v téhle akci jde? No přece o to, nechat si během měsíce narůst knír. A proč? Pomocí kníru upozorníte ostatní na akci Movember, která je součástí celosvětové kampaně upozorňující na rizika rakoviny prostaty. Pokud nosíte vousy pořád, jako já, nechte si alespoň trošku přerůst svůj knír a upravte si ho pomocí vosku. Váš knír ihned získá na originálním, výrazném a doslova nepřehlédnutelném vzhledu alá Hercule Poirot.

A když už jsme u těch vousů, mám tu tip na jednu skvělou záležitost. Jak jsem již psal, já si vousy zkracuji a momentálně k tomu používám strojek Vacuum od Remington, jsem z něj naprosto nadšený. Hned také vysvětlím proč, je totiž jedinečný v tom, že účinně odsává odstřižené vousy do zásobníku a umyvadlo tak zůstane čisté. Každý muž jistě zná, co takové zastřihování vousů dokáže nadělat za nepořádek. Součástí strojku je i několik nástavců, díky kterým je možné udržovat zvolenou délku vousů. Bez nástavců se strojek zase hodí k tvarování bradky, knírku nebo kotlet. Já si strojkem bez nástavce v případě rychlé potřeby zastřihávám vousy na krku. Co mě opravdu těší, je, že při zastřihování nemusím zápasit s kabelem, strojek je totiž dobíjecí a na jedno nabití vydrží až šedesát minut provozu.


Myslím si, že tenhle strojek, který se dá využít k zastřihování vousů, chloupků, ale i vlasů, by se mohl hodit snad každému muži. Tak třeba jsem někomu dal inspiraci k tomu, co nadělit pod stromeček. A co vy, pánové? Necháváte si narůst knír?

Share:

0 komentářů