SEPHORA Make-Up Masters 2014

Díky své nedávné spolupráci se značkou Yves Saint Laurent, Harper's Bazaarem a zajímavou soutěží SEPHORA Make-Up Masters, kdy jsem na sobě vytvořila líčení v duchu troufalé elegance a posléze o něm napsala kratší článek, jsem měla skvělou příležitost účastnit se finále letošního ročníku již zmiňované soutěže! Finále SEPHORA Make-Up Masters 2014 startovalo odpoledne, a to v krásných prostorách Buddha-Baru, kde se sešli všichni účastníci včetně mě a mého kamaráda.

A co že se během tohoto, zhruba dvouhodinového, odpoledne dělo? Šest vizážistek, které se probojovaly až sem, měly za úkol vytvořit líčení na dané téma během devadesáti minut. Sami můžete posoudit, jak se jim dařilo!


Po krátkém úvodu nám byla představena důležitá porota. Ta byla rozdělena na dva tábory, hlavní porota se skládala z profesionálních vizážistů, a druhou, mediální porotu tvořilo několik lidí z módní branže, například návrhářka Karolína Otevřelová, módní ředitelka Harper's Bazaaru Lucie Janotová nebo redaktor českého internetového portálu Invogue Petr Jansa.

Ještě před tím, než začala časomíra odpočítávat, jsme se ale dozvěděli to nejdůležitější - zadání! Tématem pro líčení se stal ROCK, to bylo podle mého názoru velmi dobře zvolené, vizážistky se totiž musely držet určitého stylu, ale zároveň mohly ukázat a projevit svou kreativitu.


Když se řekne ROCK, většina lidí si nejspíš představí tmavé oči, vybledlejší tváře, možná i rudé rty. Bez tmavých očí by to doopravdy nebylo ono, a to se projevilo hned v prvních vteřinách líčení, kdy vizážistky začaly s nanášením tmavých očních stínů na víčka.

Co mě zaujalo, bylo to, že tyto profesionálky začaly nejprve právě s líčením očí nebo úpravou obočí a až nakonec se věnovaly make-upu. Já to dělám právě naopak a vsadím se, že většina z vás také. Když se nad tím teď zamýšlím, ten první způsob je asi o dost praktičtější, především při takovémto výrazném líčení!


Byla to radost pohledět, jak se tváře modelek každým krokem měnily a z obličeje jim čím dál více vyzařoval rockový nádech. Teď už se pomalu ale jistě blížíme ke zdárnému konci. Ještě posledních pár úprav a je hotovo!


A zde je finální vzhled všech modelek po devadesátiminutovém líčení. Máte svou favoritku? Které líčení vám přijde nejoriginálnější? I já jsem si nakonec vybrala své oblíbenkyně, a to slečny na čtvrté a šesté fotografii pod tímto odstavcem. Jejich líčení mi připadalo výrazné, rockové a zkrátka jedinečné!


Nezapomeňte sledovat náš blog, již zanedlouho zveřejníme článek z pátečního večera, kdy proběhlo velmi očekávané vyhlášení!

Share:

1 komentářů