Chlupatý svetr

Jakmile do obchodů H&M dorazila nová podzimní kolekce, zamilovala jsem si "chlupaté" svetry, které mi padly do oka jako první. Oproti ostatnímu sortimentu totiž výrazně vynikaly, a také proto patřila má pozornost právě jim. K mání byly v několika barvách, například v krémové nebo khaki (ta je zároveň ústřední barvou celé podzimní kolekce), ale já jsem si nakonec vybrala svetr v klasické černé. Co na něj říkáte? Abych se přiznala, po této koupi jsem pár podobných svetrů zahlédla i v jiných obchodech, nicméně žádný nebyl tak příjemný na dotek, jako je tento. 

Z H&M mám na sobě i koženkové kalhoty, které jsem si pořídila před pár týdny a vy jste již měli možnost zahlédnout je v mém předešlém článku. K nim bych ráda dodala jen to, že vypadají velmi kvalitně a momentálně jsou jedním z těch nejuniverzálnějších kousků v mém šatníku! Byli jste se v poslední době podívat v H&M? Co vás, nejen na nové kolekci, nejvíce zaujalo?

svetr: H&M, kalhoty: H&M, boty: Asos, psaníčko: Rick Owens, brýle: New Yorker, hodinky: Invicta

Share:

6 komentářů

  1. V H&M jsem zatím nebyla, ale těším se až obmrknu novou kolekci :)

    OdpovědětVymazat
  2. super kombinace! já jsem si svetr zkoušela v pudrové, ale krásný je ve všech barvách!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný svetr a skvělý outfit. Moc ti to sluší! :) Mohla bych se jen zeptat, co je to za rtěnku na tvých rtech? O:) Děkujii. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnku mám Yves Saint Laurent, mrkni na - http://www.czechstreetglamour.cz/2014/07/kosmeticke-vychytavky-od-yves-saint.html - tam jsem o ní psala. A moc děkuju! :-)

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď. Na odkaz mrknu. :-)

      Vymazat
  4. Parádní svetr! (Kdyby byl delší, tak bych takový bral taky! :D) Skvělé jsou i kalhoty a boty. Celkově se mi outfit moc líbí. V H&M jsem teď nebyl ale asi se tam mrknu. :)

    OdpovědětVymazat