Moschino

Po opravdu nabitém týdnu, plném reportů z Unique Fashion Weeku, konečně přichází řada na naše outfity, ve kterých jsme vyrazili do pražských ulic.

Do mého šatníku mi v poslední době přibylo několik nových věcí, a tak byl můj prvotní impuls k tomu, co si vezmu na sebe, naprosto jednoznačný. Tím hlavním a zároveň nejvýraznějším kouskem se zřejmě stal můj nový pletený svetr z nové kolekce ze Zary. Nepřehlédnutelný je především svou barvou, a právě proto se mi tolik líbí, navíc je hezky hutný a teplý, a tak mi dobře poslouží i v chladném zimním počasí. Můžete si všimnout také kontrastu pleteniny s materiálově odlišnou, hladkou košilí Trussardi. Tu jsem sladila s mým novým parádním úlovkem - brýlemi Moschino s havana vzorem. Zvířecí a jiné podobné vzory sice nepatří k mým nejoblíbenějším, ale toto zpracování si mě naprosto získalo. Sledujete značku Moschino? A pokud ano, líbí se vám odvážné kolekce, vytvořené jejím kreativním ředitelem, americkým návrhářem Jeremym Scottem?

svetr: Zara, košile: Trussardi, kalhoty: H&M, boty: Baťa, kabelka: Love Moschino, brýle: Moschino

Share:

8 komentářů

  1. Tak toto se mi moc líbí! Obzvlášť botičky! Jsou z nové kolekce?

    "Barbie" kolekce Moschina se mi moc líbila, sice bych si ji na sebe asi neoblékla, ale je to hravé, je to vtipné a tím, jak to "přetáhl" z toho čiší nadsázka, takže já tleskám :).

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, nejsou nové :-/.

      Celkově se mi líbí Jeremyho práce pro Moschino. Hravé je to až až, ale to k němu prostě patří! :-)

      Vymazat
  2. Wow!!! Hodně luxusní outfit :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je fakt hodně povedená kombinace! :) svetr má nádhernou sytou barvu a boty mě hodně zaujaly, o to víc, že jsou z Bati :)

    OdpovědětVymazat