Výrazné náušnice

Výrazné náušnice u mě jen tak často neuvidíte. Stále nosím drobné "pecičky" ze zlata, které téměř nevyndávám. Bižuterii ani stříbro v uších moc nesnesu, a to je také jeden z důvodů, proč s náušnicemi tolik neexperimentuji a většinou nosím jedny zlaté univerzální. Tentokrát jsem ale udělala výjimku. Aktuálně frčí velké nepřehlédnutelné náušnice, které teď najdete snad v každém obchodě. Trendy jsou konkrétně i třásně a různé "přírodní" kameny, mušličky, dřevo (nebo imitace dřeva) atp. Já jsem si ke svým vcelku jednoduchým bílým lněným šatům vybrala červené náušnice s třásněmi. Celý outfit, jinak jednoduchý, podle mě skvěle doladily a oživily ho. Tak si říkám, že jsem těm nepřehlédnutelným náušnicím docela přišla na chuť a mohla bych si zase pořídit nějaké další. Jak se výrazné náušnice líbí vám? 


ZARA linen dress, shoes
RICK OWENS clutch bag
H&M earrings

Share:

2 komentářů

  1. Náušnice jsou cool. Hezký outfit.

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda nosím velké výrazné náušnice, ať už jakékoliv :-) Tyhle jsou fakt parádní a moc ti sluší!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat