Wool coat

Dnes tu pro vás mám outfit, ve kterém jsem vyrazil na představení nové kolekce Blažek. Celý den venku mrholilo, a tak jsem do nevlídného počasí oblékl vlněný kabát a vlněné kalhoty. Co se týká vlny, mnoho lidí má v sobě vůči ní předsudky, ale podle mě je to skvělý přírodní materiál, u kterého bych mohl jmenovat snad jen samé klady. Příjemně zahřeje, nepohlcuje pachy (např. ze zakouřeného prostředí, stačí jen vyvěsit), dokonce snese i jemné mrholení, a to díky lanolinu, který vlna obsahuje. Jediné mínus mě napadá jen v souvislosti s údržbou, která je občas náročnější, protože vlna nesnese vysoké teploty praní (sráží se) a měla by se sušit vodorovně (aby se nevytáhla). To, jak správně pečovat o vlněné výrobky, jistě všichni víte a věřím, že si s tím umíte poradit. Pokud třeba máte nějaký svůj trik na čištění vlněného oblečení, klidně se s ním podělte do komentářů pod článkem, budu za to jedině rád, třeba se dozvím něco, o čem jsem doposud neslyšel.

Zpět k outfitu, rozhodl jsem se ho odlehčit ležérní denimovou košilí a doladit pánskou vestou. Vestám jsem dokonce nedávno věnoval jeden samostatný článek plný inspirace. Jako doplňky k celému looku jsem si vybral zajímavě kontrastní kapesník, kožené rukavice a rád bych se zmínil i o novém náramku od Lavaliere. Náramků od této značky se mi sešlo již více a velmi rád je nosím, poslední dobou skoro pořád. Jsem z nich úplně nadšený. A co je na nich tak zajímavého? To se brzy dozvíte v dalším článku!

coat: Mango, waistcoat: Selected Homme, shirt: Gant, trousers: H&M, monk shoes: Asos, pocket square: Blažek, gloves: H&M, watch: Gant, bracelet: Lavaliere

Share:

0 komentářů