Doublebreasted coat

Čím dál častěji chodím spíše v elegantním stylu, a tak si pomalu, ale jistě odvykám od nošení bund a v chladných dnech raději volím vlněný kabát. Doposud jsem měl jen jeden a přiznejme si, že to je žalostně málo. Absenci dalšího kabátu ve svém šatníku jsem řešil poměrně dlouhou dobu. A důvod? Ten byl prostý, nikde jsem totiž nemohl najít něco dle svých představ nebo mi neseděly střihy. Představu jsem měl jasnou, doma mám jednořadý kabát v barvě velbloudí srsti a dá se říct, že jsem chtěl pravý opak. Poohlížel jsem se po dvouřadém zapínání a tmavší barvě, nejlépe šedé nebo modré. Nakonec jsem náhodou narazil na jeden tmavě zelený a hned jsem věděl, že přesně takový hledám. Kabát jsem si jen nechal trošku upravit od krejčího a teď jsem s ním maximálně spokojený.

To, že to byla dobrá volba, jde, myslím, vidět i v dnešním outfitu, kdy jsem si ho vzal společně s vlněným rolákem a béžovými kalhotami. Všechno k sobě tak nějak krásně zapadlo, ale nebyl bych to já, abych si nevymyslel alespoň nepatrný kontrast. Toho se mi povedlo docílit vínovými rukavicemi, které celý outfit ozvláštnily.

coat: H&M, turtleneck: Mango, trousers: H&M, monk shoes: Blažek, watch: Gant, gloves: Gant, sunglasses: Persol

Share:

1 komentářů

  1. Nádhera! Ta kvalita materiálů z těch fotek úplně čiší. Parádně oblečenej chlap.

    OdpovědětVymazat