Zara fur coat

Počasí si letos docela pospíšilo a už nám přineslo první mrazíky, takže bych řekla, že nastal ten správný čas na pořádně teplý kožíšek. Kabáty s kožešinou jsou něco, co mám na podzimu a zimě moc ráda, a když jsem v Zaře našla tento výrazný kožich, hned jsem věděla, že je pro mě jak dělaný. Bylo dobře, že jsem nad jeho koupí moc neváhala, protože netrvalo dlouho a nenašla jsem ho ani v Praze Na Příkopě, kde jsem ho pořídila, ani na internetu, kde byl předtím k mání. Možná by se někomu poštěstilo ho v nějaké Zaře ještě ulovit, ale přiznám se, že jsem docela ráda, že těch kabátků zřejmě nebylo tolik, protože bych v něm nerada potkala půl obyvatelstva Prahy (a nejen tam), jako tomu na jaře bylo u oblíbených křiváků v sytě žluté, bledě modré a růžové barvě. 

faux fur: Zara, top: H&M, flared trousers: Lindex, shoes: Zara, sunglasses: Asos, bag: Furla

Share:

5 komentářů

  1. Sedmdesátky ti absolutně sednou!

    OdpovědětVymazat
  2. Si krásna ako vždy a kožušok je užasný a tebe veľmi pristane .Myslím si , že s týmto kožuchom sa nestane to čo už spomínanými koženými bundičkami , pretože "křiváky" nosia skoro všetci , ale odvahu dať si takýto kúsok nemá každá .Pre niekoho to môže byť príliš extravagantné , ty ho však vieš nosiť a hodí sa k celkovej tvojej osobnosti. Za mňa palec hore je skvelý ! <3

    OdpovědětVymazat