Overknee boots

V článku o tom, Kde sehnat kozačky nad kolena, jste si mohli přečíst několik mých tipů ohledně toho, na jaké eshopy zavítat, případně přímo do jakých obchodů jít, abyste tyto trendy botky pro aktuální sezónu ulovili. Jak už jsem se zmínila, já jsem si ty své objednala na online obchodu YOOX a dnes je můžete poprvé vidět v mém outfitu. Jedná se o italské overknee boots Bruno Premi, vybírala jsem ale především podle vzhledu a celkové kvality, nikoliv podle značky. O to více jsem byla mile překvapená, když jsem viděla, jaké krásné boty tato značka celkově nabízí. Přiznávám, že objednat přes internet takový typ obuvi byl menší risk, nicméně na nohách mi nakonec hezky sedí a nikde neodstávají, takže jsem moc spokojená.

suede jacket: Mango, knitted dress: Nautica, overknee boots: Bruno Premi, bag: Innué, watch: Invicta

Share:

0 komentářů