Mé dojmy z letošního Unique Fashion Weeku

Přesně před týdnem jsem s kamarádkou Terkou trávila příjemný a pohodový víkend v Praze. Pokud jste sledovali náš instagram, věděli jste téměř o každém kroku, který jsme podnikly. Hlavním důvodem našeho dvoudenního výletu byl Unique Fashion Week, a já se s vámi dnes chci podělit o to, jak to všechno probíhalo a jakým dojmem na mě tento módní týden zapůsobil.

Ještě před tím, než samotný UFW vypukl, jsem se zúčastnila tiskové konference. Na ní se samozřejmě sešli hlavní organizátoři v čele s Karolínou Bosákovou a Barborou Bergovou, nechyběla česká uznávaná návrhářka Beata Rajská a důležitým hostem byla Italka Simona Barbieri - návrhářka značky Twin-Set. Součástí konference byla i prezentace oblečení a doplňků právě této značky. Na schůzce jsem se dozvěděla něco o programu, sponzorech a celkové organizaci.

Ve všedních dnech program nebyl příliš nabitý, ale i tak jsem v něm našla několik zajímavých bodů, například The Gala Dinner by Chopard - jednalo se o charitativní večer spojený s večeří, jejíž výtěžek poputuje na účet organizace Petry Němcové - Happy Hearts Fund, která buduje či obnovuje školy na místech postižených přírodními katastrofami.


My jsme se ale s Terkou na Unique Fashion Week vydaly až o víkendu. V sobotu jsme měly v plánu navštívit odpolední přehlídky The Address Idea, Young Talent Selection by Renault, Beata Rajská a Blažek. Já jsem se popravdě velmi těšila hned na tu první v pořadí, pokud znáte butik The Address Idea, víte, že prodávají originální a dost výrazné kousky, najdete tam třeba kabelky O bag, po kterých, i když vlastně nevím proč, teď doslova šílí mnoho žen. Tak jsem byla zvědavá, jak budou vypadat výsledné outfity poskládané z pestrého oblečení a doplňků. S očekáváním jsme načas dorazily na první přehlídku, ale v celém sále nebyla ani noha! Vešly jsme do salonku ve vedlejší místnosti, který bývá těsně před přehlídkou zcela zaplněn návštěvníky, ale tam také nikdo. Po chvíli jsme se od jednoho z fotografů dozvěděly, že se přehlídka nekoná. A proč? To jsme vůbec nevěděly.

Petra Kubíková

Po přehlídce Young Talent Selection by Renault, kde nás nejvíce zaujala tvorba Petry Kubíkové, jsme se šly podívat na doprovodný program v rámci Unique Fashion Weeku, a to na POP-UP Store v Pařížské ulici v butiku The Address Idea, kde mělo být vystaveno oblečení od několika českých návrhářů. Bohužel tam chyběla kolekce Ivany Mentlové, na kterou jsem se opět těšila nejvíce. V POP-UP Storu jsem se dala do řeči s prodavačem, který mi řekl, že toho o neuskutečněné přehlídce moc neví, prý asi nestihli sehnat modelky a celkově dát přehlídku dohromady, protože měli spoustu práce právě se zmiňovaným POP-UP Storem. Hlavou mi jen proběhlo: A s čím? Když tu jsou dva (ještě nekompletní) štendry s oblečením. No, musím říct, že z takovéhle organizace jsem byla dost rozpačitá...


Na dalších dvou přehlídkách - Beata Rajská a Blažek - byl sál zcela zaplněn a celková atmosféra byla o to zajímavější. Beata Rajská ve své kolekci Queen předvedla vše od zimních kabátků až po šaty. Není to sice můj styl, ale podle kladných reakcí publika Beata svou práci určitě odvedla dobře. 


Podzimní a zimní kolekci Blažek jsme s Markem už viděli před pár měsíci, když jsme zavítali na prezentaci. Tentokrát jsem ji viděla přímo na módním mole a moc se mi líbila, oblečení mužům dobře sedělo a bylo k sobě hezky sladěné. Závěrečné defilé bylo trošku nevšední, modelové si při něm vyfotili selfie.


V neděli se ke mně a Terce přidal i bratr Matěj, společně jsme se podívali na pár přehlídek a prošli si několik obchodů Na Příkopě. Musím ještě podotknout, že na Unique Fashion Weeku podávali naprosto výborný sekt Martini Bellini, který má úžasnou broskvovou chuť. Alkohol moc nemusím, ale tento mi fakt zachutnal, byl jemný a slaďoučký.


Jak se vám můj článek o Unique Fashion Weeku líbil? Byli jste se na nějaké přehlídce také podívat?

Share:

3 komentářů

  1. Krásné fotky, moc zajímavá akce :-)

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to musela být parádní akce :) Článek je super a ty fotky nemají chybu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to musela být parádní akce :) Článek je super a ty fotky nemají chybu :)

    OdpovědětVymazat