Mé oblíbené make-upy

Make-up je pro mě jednoznačně tou nejdůležitější součástí kosmetické taštičky a je asi jedinou věcí z kosmetiky, do které mě vůbec nemrzí pravidelně investovat své peníze. I když někdy trochu jo, ha ha! Ale vážně, nedávno jsem si musela narychlo koupit levnější make-up z běžné drogerie, myslím, že to byl Maybelline, a použila jsem ho jen jednou. Věřím, že vybrat si vhodný make-up může být pro mnohé z vás docela oříšek, i pro mě byl, a tak jsem vám chtěla dát pár tipů na ty, které jsem si oblíbila.


Ještě před tím, než vám jednotlivé make-upy představím, musím říct, že mám pleť se sklony k maštění, především podle toho si daný produkt vybírám. V mém případě se pleť mastí kvůli tomu, že se brání proti vysušování (je vlastně suchá, což mě dost překvapilo, když jsem se to dozvěděla), ale od té doby, co používám hydratační krémy, které mi vyhovují, je to úplně v normálu.

1. PUPA Active Light (030) - Momentálně používám tento make-up, pleť je po něm hezky sjednocená a hebká na dotek. Produkty od značky Pupa mám ze Slovenska a vůbec nevím, jestli se dají sehnat i někde u nás v Česku.

2. YSL Le Teint Encre De Peau (B 40) - Make-up od YSL jsem začala používat někdy na podzim, kdy byl úplnou novinkou na trhu a byla jsem s ním moc spokojená, je ultra tekutý a nanáší se špachtličkou, to je oproti ostatním make-upům docela změna. Mně osobně asi více vyhovuje ten s pumpičkou, protože jsem tento několikrát omylem vylila.

3. KORFF Radiance Skin (04) - Toto je rozjasňující make-up, kterému jsem věrná už pár let. Je lehoučký, snadno se nanáší, má i příjemnou, ale ne až tolik výraznou vůni. No, zkrátka na něj nedám dopustit. Dá se objednat přes internet - zde.

A na jaký make-up nedáte dopustit vy? Máte svůj oblíbený?

Share:

1 komentářů

  1. Děkuji za inspiraci můj oblíbený make up je od Heleny Rubinstein - Color CLone a od Estee Lauder - Double wear Light

    OdpovědětVymazat