3. září se náš svět změní

3. září se svět změnil, alespoň u společnosti Gant. Avizovaly na to již předem výlohy několika vybraných obchodů, které byly přelepeny neprůhlednou černou fólií. O tom, co se skrývá ve výloze, neměl nikdo z kolemjdoucích ani nakupujících sebemenší tušení. Velké odhalení přišlo právě až 3. září a přineslo hned několik novinek. Začal bych tím, co je pro každou značku charakteristické, a to její logo, to u Gantu změnilo font a vychází z loga, které se u této společnosti používalo již v minulosti.

dámská prodejna Gant Myslbek před a po odkrytí výlohy

Po strhnutí fólií z výlohy se odkrylo "nastajlované" aranžmá nové kampaně. Jelikož společnost Gant začínala jako výrobce košil, nikoho asi nepřekvapí, že je celá kampaň zaměřená na košile. Gant v této kampani prezentuje několik osobností, které svou prací mění svět. A i když se svět s každým okamžikem mění, u Gantu jsou pyšní na to, že jejich práce a hodnoty zůstávají stejné. Jako důkaz si přichystali kolekci jednoduchých košil v několika barevných provedeních.

ve výloze Gant představuje i kus své bohaté historie

Na hrudi u košile se objevuje nový znak, tzv. diamantové G, chcete-li diamond G, které se v předešlých letech objevovalo u mladistvé, u nás nepříliš rozšířené kolekce Gant Rugger. I toto logo vychází z historie společnosti, dříve se jím totiž označovaly všechny košile šité u Gantu. Neodolal jsem a jednu jsem si v pánské prodejně v galerii Myslbek pořídil. Domů jsem si ji odnesl v papírové tašce, která již není modrá, jak bylo zvykem, ale krémová, a je samozřejmě doplněná o vytlačené logo se znovu zavedeným fontem. 


Ještě závěrem přidávám video, které Gant vytvořil právě k této kampani, moc se mi líbí. Takže jestli vám v šatníku chybí pěkná košile s button down límečkem, teď už víte, kam pro ni.


Share:

0 komentářů